ترفندهای ساده زیبایی سلبریتی‌ها که می‌توانید در استایل خود استفاده کنید

سلبریتی‌ها معمولاً در مراسم‌های فرش قرمز با ظاهری بی‌نقص و خیره‌کننده دیده می‌شوند؛ این ظاهر بی‌نقص نتیجه تلاش‌های تیم‌های حرفه‌ای استایلیست‌ها و میکاپ‌آرتیست‌ها است. با این حال، در زندگی روزمره آن‌ها سبک پوششی منحصر به فرد و خاص خودشان را دارند که بازتابی از شخصیت و سلیقه شخصی‌شان است. بنابراین بد نیست که نگاهی به ترفند‌های مورد استفاده‌ی آن‌ها برای داشتن ظاهری شیک و آراسته آشنا شویم.
 
 ترفند‌های مد و زیبایی سلبریتی‌ها که شما هم می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید

1. انتخاب رنگ مورد علاقه:
همانطور که جولیان مور رنگ سبز را برای استایلش برگزیده، شما هم می‌توانید رنگی که به آن علاقه دارید را به بخشی از هویت پوششی خود تبدیل کنید.

2. شلوارهای پاچه گشاد؛ انتخاب کیت میدلتون:
کیت میدلتون به شلوارهای پاچه گشاد علاقه دارد. این شلوارها در عین راحتی می‌توانند ظاهر شیک و مناسبی برای محل کار فراهم کنند.

3. آماده‌سازی مو دو هفته قبل از مراسم:
سلبریتی‌ها برای مراسم‌های مهم دو هفته قبل به آرایشگاه می‌روند و یک روز پیش از مراسم از ماسک مغذی مو استفاده می‌کنند تا موهایشان زیباتر به نظر برسد.

4. استایل مینیمال پنه‌لوپه کروز:
سلبریتی‌ها با انتخاب لباس‌های مینیمال، سادگی و شیک‌پوشی را تلفیق می‌کنند. این سبک به شما کمک می‌کند زمان کمتری را در انتخاب و خرید لباس بگذرانید.

5. انتخاب کفش‌های بادوام:
کیت میدلتون بارها از یک جفت کفش بژ کلاسیک خود استفاده کرده است. خرید کفش‌های باکیفیت و در رنگ‌های خنثی، می‌تواند باعث صرفه‌جویی در انتخاب کفش مناسب با لباس‌هایتان شود.

To Top